Willkommen im Gästebuch von rheintalchat.com

stefistef schrieb am 24-08-2001, 17:55:50:
Könnte man nicht vieleicht dafür sorgen, dass es in diesem Chat auch mal ein oder zwei Chatter hat?? Smile Nimms nit persönlich "beiselleend"

Jeremyj Basel schrieb am 05-06-2001, 16:35:07:
Nur zur information de ihtrag vo geschter im Gästebuech isch nid vo mir gsi sondern vom Boarder! und no en Tip an Boarder! Me schriebt nid Jeremyas sondern Jeremias! Grüess a alli

Manfred Olten schrieb am 04-06-2001, 15:13:51:
Dies ist der Beste Chat in der Schweiz. Smile

Vany AG schrieb am 06-05-2001, 15:58:13:
Hey JJ ha dänkt i söt is gäschtebuech schriibe oder ned? *g* sösch machts anschiinend jo niemer
i fend di site Smile