Gästebuch von TK-Online.de.vu

KLJB Altenbuch schrieb am 01-09-2001, 17:14:54:
Hob grod an Link zu deiner Homepage auf KLJB seitn do!!!

jochy schrieb am 05-07-2001, 22:25:56:
recht vui warnd ja no ned af deina Homepage. Oba i hob ma etz dengd das is ma moi oschaun muas. is eigentlich ganz lustig. i hobs zwar no ned ogschaud oba weilsd ja du so lusdig bist, werd dei Homepage a lusdig sa. i foh etz ins Plaza. vui spaß dann heid no beim surfen. eison dann bis moang. da Jochy

Bernhard Woiasdorf schrieb am 20-06-2001, 12:33:16:
Deere Krone schreib a mal a bisserl wos nei in dei Homepage faule sau du Bernhard Kohl

Tom schrieb am 15-04-2001, 14:19:40:
Hi Leute! Würd mich freuen, wenn sich hier ein paar eintragen würden.