high! freut mich dass du meine seite besucht hast! wenn du lust und zeit hast, dann schreib mir doch was in mein gästebuch

SANDWICH schrieb am 08-05-2001, 14:51:32:
high leute!bitte schreibt mir ins gästebuch2!!!danke

peace
eure sandwich

i scho wieda... Kiefersfelden schrieb am 07-05-2001, 15:09:21:
Huhu!!

Jetzt is ja dei homepage glei no bessa gwoan. nur den hintergrund mit de sterndln fand i bessa oba egal.
hob di liab
dei cousinchen Wink

Tanja Kiefer schrieb am 23-04-2001, 15:03:23:
huhu! Smile
stimmt jetzt sind echt 2 gästebücher da...so a schmarrn *g* naja wie du ja weißt find i dei page voll cool. nochmal Happy Birthday!

bye bye tanja Wink

Christoph Ellmau schrieb am 15-04-2001, 13:58:17:
Heil Sandra! Echt a geile Homepage hast du dir da eingerichtet! Die Geschichten, die du da geschrieben hast, sind wirklich solche, die zum nachdenken anregen! Hob di lieb!Smile

Tanja Kiefersfelden schrieb am 12-04-2001, 19:45:45:
hy sandwich!
jetzt hast es ja geschafft!
wollt dir nur sagen dass es schön bei dir war!!
bye bye deine cousine tanja Wink