Klopfer & Schlucki on the Rocks

Deine HomePage:
Deine Stadt:

[ ] [2]
2) sandy (138.190.32.7) Ausserberg-City schrieb am 20-08-2007, 13:11:22:
heiiiii leute , ich bis sandy...ich ha ew gad wellu säge... super dass ich ew am fritag gseh ha.. zwar nur churz aber intensiv Big Grin säge nur hotshots par... und der roman.. tzzzz der het mi schwer entüscht )-; het schi eifach niene la blicku... leute ier sid eifach di geilstu z luzäru!!!! Wub
see you 2008

1) schlucki (85.5.54.63) gampel schrieb am 19-08-2007, 20:26:39:
hellou people.. Cool asoooooooo eis muessi üch säge, so es geils weeekend hani scho eeeewig nöme gha.. ! das isch absolut s geilschte gsi.. ! Klopfer hed mer folgendes verrote: Einmal Gampel -> immer Gampel! das chani nor bestätige! Daaaaaanke nomol für alles klopfeR! isch sooooooooo super gsi! freu mi uf nöchscht johr! Tounge

[ ] [2]

Vielen Dank!