SVKT Glis Gamsen

Deine HomePage:
Deine Stadt:

[ ] [5]
5) Andrea J. schrieb am 23-05-2007, 17:36:22:
Big Grin Hey, super Sach die Homepage. Miesst eifach nu de Lit säge, dass es die git. Em ganze Vorstand es riise Komplimänt !! Ier heit es schtrengs Jahr, e so es Jubiläum git halt scho z tüe. Darum es grosses MERCI dem Vorstand und alle Leiterinne, äs macht Gschpass, bi ew im Verein z si. Rolleyes

4) Karin schrieb am 05-02-2007, 14:12:54:
besser spat wa nie!! eu ich hä di homepage va isch gfunnu und lüega da, en super sach! Gratulieru! Und das d`esther nied wieder en test müess machu ob äch z`gästebüech nu funktioniere, häni gideicht schrib wer mal epis.
foto va der GV sind super, kunststück bi dene frowe!!!! eu di ohni schminki hend en güeti figür gmacht,gäll esther?! wünschu alle nu en närrischi fasnacht!!
gruss karin

3) Esther schrieb am 19-04-2006, 13:52:17:

2) Erika Mann Bettmeralp schrieb am 14-03-2006, 08:03:11:
Gratulation zum gelungenen Skitag
trotz beissender Kälte hat es uns auf dem Rosswald Super gefallen!!!

SVKT Betten-Bettmeralp
Erika Mann

1) Webmaster schrieb am 13-03-2006, 21:46:17:
Das Gästebuch ist nun eröffnet!
Viel Spass auf der Homepage des SVKT Glis-Gamsen

[ ] [5]