Mein Gästebuch

Deine HomePage:

[ ] [5]

Lieber Samichlaus

du schreibst:"Jetzt gsehn ich all die Flavianer, was ä so gmacht händ a de Fasnacht"

ich schreibe: sind das wirklich all??!!

ich denke: nein, schade....

was denkst du?

liebe Grüsse

Pluto

Eintrag-Nr.: 5
24-02-2005, 12:03:02

Pluto

Pluto[æ]bluewin.ch

Dies ist eine vollautomatische Übersetzung von www.diaevuhinddaefiirae.ch, dem Internet-Portal für ObwaldnerInnen. Zum besseren Verständnis und zur vereinfachten Integration unserer Landsleute, sucht unsere Suchmaschine Forumbeiträge und Gästebucheinträge, die im Obwaldnerdialekt veröffentlicht wurden, und übersetzt diese vollautomatisch.

---Quote---

Ja hallo zusammen

Das ist eine ganz schöne Homepage. Es ist doch einfach super schön, solche Fotos von der Fasnacht anzuschauen. Weil es so schön war, habe ich die vom letzten Jahr auch noch einmal angeschaut.

Alles Gute

Pauki

---Unquote---

Eintrag-Nr.: 4
24-02-2005, 11:31:46

www.diaevuhinddaefiirae.ch

info[æ]diaevuhinddaefiirae.ch

Ja hoi zäme

Das isch en ganz e scheni Hoimpeitsch. S`isch doch eifach hiore schen e so Fetäli vo der Fasnacht a`zlioge. Wius e so scheen gsi isch, han ich die vo letschd Jahr oi nu grad einischt agloigd.

Auso hebids giod

s`Poiki

Eintrag-Nr.: 3
23-02-2005, 22:43:04

Poiki

Hallo zäme

Lueg au do, de Samichlaus isch ufgwachet vo sim winterschlof!Und chas glaubi chum erwarte bis er wieder cha uf Gass go.

Danke für d´Blueme Samichlaus aber leider funktioniert no ned alles so uf minere houmpeitsch, wie ich gärn weti.
I schaffe aber wie verruckt dra, das chasch mer glaube!!!

Wenigschtens gset mer jo Föteli vo de Fasi und me chönt fascht meinä Flavianer siged in Winterschlof gheit?

Wünsche allne en guete Schlof

Ding ding dong

Eintrag-Nr.: 2
22-02-2005, 20:40:56

Ding ding dong

Ja Grüezi mitenand

Denn mach ich halt de Aafang i dem Gäschtebuech. Ich finde, s'DingDingDong het das priima gmacht, mit dere neue Houmpeitsch. Jetzt gsehn ich all die Flavianer, was ä so gmacht händ a de Fasnacht. Und dänket draa... es sind nur no 287 Tääg!

En liebe Gruess a alli Wink
De Samichlaus