Gästebuch vom Spinnerlisi


Name:
eMail:
ICQ:
Homepage-URL:
Wohnort:


 Zurück zur Homepage  [ ] [5] 
becky NW Stansstad, ganz nöch vo diär schrieb am 04-09-2001, 17:30:42:
judihu, luschtig, privat gäschtebuäch vom muisi....
hihihihii...
bis gli
i love you
 
gg Stansstad schrieb am 04-09-2001, 09:21:20:
Grützeli Muis, näi ich wirde da scho wieder mal chli wiiter schribe und Gschichtli verzelle aber es isch mier sithär eifach kä Möglichkeit gäh gsi. Also abwarte... Schmatzi
 
becky Stansstad NW schrieb am 21-05-2001, 11:21:05:
alechem, so ja. hoffä, du luägsch da äu öppädiä mal inä. ich nämli scho. etz chöntsch ja äigentlich wieder chli öpis dramachä, hesch ja wieder aaschluss, oder?
jaja, tja, es unvolländets projekt. vilicht bliibts ja etz für immer so. tja, hoffä nid. wär nämli rächt luschtig. auso de, sött gä pennä.

ich säg der de hüt mal, söllsch doch mal da inä gä luägä. vilicht machts di ja de wieder a. ups, chasch ja nur no bis mitwuch. bisch ja nachhär gar nümm detä. hou, janu, wiä scho gsäit.....unvolländet. hehehe......

sändä no en ganz liäbä schmatz uf de buch. see ya...
di becky
 
becky stansstad schrieb am 12-03-2001, 18:07:57:
na höi, anetti.
chund guät da, dini peitsch. has no dänkt gha, dass du es gb iirichtisch, ohni gads ja nümmä, gell. so ich sött jetz is training. chli gä luägä, oder besser gsäit, chli gä secklä.
also, bis nachhär äinisch de. froi mi dich wieder z gseh. riesä schmmmaaaatz und ja, viel erfolg no bim wiiter peitschä. chund guät.
vili liäbi grüäss
di becky
 
gg schrieb am 12-03-2001, 14:50:49:
teschte mol die ganz Gschicht
 
 [ ] [5] Zurück zur Homepage 

gb2003.de © 2000 - 2016 AKUD&Co Verlagsgesellschaft mbH

Wir weisen ausdrücklich daraufhin, dass die Beiträge die Meinungen der Teilnehmer widerspiegeln und nicht die des Betreibers oder Systemanbieters. Dass Teilnehmer eigene bzw. kontroverse Standpunkte zu verschiedenen Themen haben, entspricht der Zielsetzung diese Internetangebotes. Die Veröffentlichung von Beiträgen der Teilnehmer bzw. das nicht Entfernen von Beiträgen bedeutet nicht, dass sich die Betreiber dieses Internetangebotes die Meinung zu eigen machen. Wir prüfen, ob Beiträge strafrechtlich- oder jugendschutzrelevant sein könnten und speichern hierbei die IP-Adresse des Verfassers. Trifft dies nicht zu, steht es im Belieben jedes Webmasters bzw. Teilnehmers dieses Internetangebotes, sich eine persönliche Meinung über die veröffentlichten Beiträge zu bilden. Bei diesem Internetangebot handelt es sich um einen Markt der Meinungen. Mit dem erstellen eines Beitrages stimmt der Teilnehmer zu, dass eingegebene Daten gespeichert und angezeigt werden.

Bei einem Eintrag oder beim lesen von Beiträgen, stimmen Sie unserer Datenschutzerklärung zu.

Um die Werbung auszublenden, schliessen Sie bitte ein Abonnement in Ihrem Gästebuch Manager ab.