katei oamoi herfoin, donn woast das schrieb am 17-11-2004, 18:45:07:
mei naaannnneeeeee,host du koane bessan fotos drei?????? vielleicht findst jo oa van martinimoakt -gg-

mumu schrieb am 07-06-2004, 13:32:40:
lulu-gaga-homepage!

Tanja schrieb am 16-02-2004, 16:33:09:
so...moi mein senf dazugebm!
hob jetzt erst moi de adress aussagfundn...und wosd so über de 1. emm sogst: i mecht de zeit a nid missen...und es woa echt a geile zeit *g* schod das nimma so is Wink najo...flotte hp =) bussal tanjaHappy

kloane zankwarn city => wo sunst schrieb am 15-02-2004, 15:47:28:
he chrissi du oite voiseichn -rofl- geile homepage, echt cool, du de lehrer wos imma a lila glotzn griag hot wonn er se geärgert hot woa da fellacher ge , woast das noch, wiama zan buschafähr oaschloch gsog hom???????? -rofl- i schiff an igl, jawoi mia treffn uns sicha wieda amoi ge
bis denneWink

Resl jetzt grad Burghausen schrieb am 11-02-2004, 15:10:45:
Hey Chrissi! Echt lässig, dass du auch ned nach Paris gfahrn bist, sonst wär's sicher ned so lustig (du weißt wie ich's mein, mir ist kein passendes Wort eingefallen *g*) geworden. Ich schreib dir bald amal a SMS, okay? Schöne Ferien daweil noch, Bussal Resl

samy schrieb am 30-01-2004, 13:06:47:
also NaNe, fesch hast es gemacht, hoffen wir ja jetzt nur das dein image ned verschlechtert wird Oh My!) db samy