Gästebuch von darkviper

Chrisilä tschaggu schrieb am 28-03-2006, 19:14:32:
Hey ho! und wie gez wie stehts? i hon dr mol was tolls ins Gb ihi schrieba wella..! a tolle homepage hosch do gmacht. momol isch net so schlächt! und a tolles erstes bild isch dina.. lol! bin voll froh dass mr wedr uskon. freut mi ächt. also denn machsch no guat! und tua net z wild kliner! Happy

hdg chrisilä Tounge

Sarah tschagguns schrieb am 08-08-2005, 22:50:22:
hey du.
mega tolle HP! *gg* s Blink a biz meh fotos vo lüt weran guat. isch nu so a idee. Happy

Jasmin007 schrieb am 17-12-2004, 20:37:01:
hi du!
Hosch echt a liabe HP. Freut mi das mir etz wiedr besser mitnand uskon *gg* wär sus echt schad gsi abr najo hot doch klappt Tounge Also muzzz Jasmin

al schrieb am 16-01-2004, 10:26:19:
jooooooo heile du doSmileLaughCoolSadOh My!)WinkMadWinkWubMr. GreenWackoWackoMr. GreenToungeLaughHappyWubWubWubCool