Gästebuch von Simone & Thomas

angelo dem tüfe Wald schrieb am 04-11-2003, 14:28:15:
Hoi Ihr zwei hübsche !!
han mich mol welä bedanke für die zyt ^wo mir zäme segs bim tanze als auch privat unternoh hend.

Es isch ä geili zyt gsi und ich freu mich scho wieder ufs beache gell Thomas so chömmers däne fraue zeige Smile !

Bim pasi cup chumi den go Fane gel !!!

schön das euch gitt !!!!!!!

gruess angelo

Patrick Daxboeck Kreuzlingen TG schrieb am 22-10-2003, 16:26:39:
Hi Simone und Thomas !

Herzliche Gratulation zum Battle-Sieg !

Ich war ziemlich erstaunt, dass Ihr an der SM knapp die Qualifikation verpasst habt und finds schön und gut, dass Ihr nun dennoch an die WM dürft !

Viel Spass und viel Erfolg ! Gruss !

Patrick