!!Thaz our Guestbook!!

Neuen Eintrag schreiben  Zurück zur Homepage  [ ] [3]
Blasl+Conny Geht neamd wos au schrieb am 03-04-2002, 14:59:52:
Servus!Voi de geile hpSmileGeil schauts aus auf dem Klassenfoto von der ersten haupt!!!*gg*Najo daun Tschüss MFG Conny Pl. und Blasl

hab kan enns (is ka kaff) schrieb am 28-03-2001, 17:36:00:
supa i verschreib mi und derf den text nu amal schreiben ... na gfreit mi ned ... *ggg* nja es is eh nua dringstanden dass i dahergfunden hab wie i da brix ia gb augschaut hob und naja i was ned wie i wieda wegkum oiso schen tag nu *ggg*

@brix, bibi nette foddos *rooftl*

@bibi na du kriagst ka tschick

@brix knuddale

brix daham schrieb am 11-03-2001, 16:53:49:
moin moin...
so des is unsa neichs gb... *seufz*
da oide gästebuch-anbieter is in pension gaunga *gg*
oida... najo.. wos sois, mia sois wuascht sei!
i dua jetzt wieda chattn *suchtl* *ggg*
*knuddl*@de gaunze klass