Gästebuch von Melanie Stutz

melä schrieb am 19-03-2004, 13:24:11:
i hoffe, dass i die beldli jetzt denn endlich mol chan uelande... sobald i weder chli me ziit han, werdi weder mol es paar "aktuelli" föteli uelade.Laugh

Angi und Chantal schrieb am 23-10-2003, 11:37:59:
Hoi Süessi
Tolli Homepage! Mer langwile eus grad im PC kors.
Händ di mega gärn Laugh

Dubach Herbert Othmi schrieb am 20-10-2003, 23:08:16:
Hoi Melanie
Ist toll, Deine HP.
Grüessli Herbie

Melanie schrieb am 10-10-2003, 18:39:31:
Sorry, ergendöbis stemmt no ned. i weiss imoment au ned, a wa dass es liit, dass mer d'beldli ned chan a luege.i hoffe, dass es gli mol möglech esch. lg Cool

Zero Cool Dottikon schrieb am 09-10-2003, 19:06:59:
hoi zäme velecht kännt mech jo öber, wenn er Bock händ meh öber mech usezfende denn schecked mer es E-mail

gruess Zero Cool Cool

Melanie Stutz Lenzburg schrieb am 08-10-2003, 21:25:18:
Hallo zäme!