Willkommen im Gästebuch von sandra-usa.ch.tf




Wizard Mode
Normal Mode
         
Offene TAGs:   alle TAGs schliessen
Name:
eMail:
ICQ:
Homepage-URL:
Wohnort:


 Zurück zur Homepage  [ 1 2 3 | » ] [24] 
Sandy (80.218.57.79) Schlieren schrieb am 07-01-2004, 20:08:04:
Hey Petra....nah, wie gahts dir so???? Sinder scho am reise? Hmmm, ich wett au!!!!Smile)
Bi eus isch es wies natürli isch im Winter arschkalt.....also gnüsset s Wetter no so lang er no chönd!!! Ich wünsch eu uf jedefall viiieeeeelllll Spass und gnüssets...Wacko...bis baldWink
 
petra (24.126.124.114) 9473 gams schrieb am 04-01-2004, 06:00:34:
Hallo
Wie geht's Dir so? Ich möchte mich noch für den gruss bedanken.WubAm montag gehtes los mit der reise.Unsere reise fürt uns zuerst nach San Diego und dann in die Wüste!Wink Gruss petra,dominik,jasmin
 
Sandy (80.218.57.79) Schlieren schrieb am 02-01-2004, 23:12:57:
Hey Dominik.....hmm, naja, L.A. cha halt au ned immer schoen WEtter ha...Wink..defuer schneiets bi eus....YES!!! SCHNEEEEEEEEEE...mal luege wie langs ahebet! Hey, wo gahts als naechst anne????? Ad waermi? Schrieb mer doch e mal wo als naechst s anne gasch..Cool....

Bis baldWink
 
Dominik (24.126.124.114) Mönchaltorf schrieb am 02-01-2004, 19:14:56:
Hallo Sandra
Ich chan der nur säge das da in L.A nöd viel verpassisch. Es isch Friitig, dä 2. Januar und es schiffet mega fescht! Ich muess jetzt id Schuel na min letschte Schueltag go absolviere. Liebi Grüess us em hüt verregnete L.A
DominikHappy
 
Sandy (194.230.179.156) Schlieren schrieb am 28-12-2003, 15:44:33:
Hallihallo zusammen....YES...ich bin wieder im Lande...! Unglaublich, wie schnell diese Zeit vergangen ist! Ich kann es noch gar nicht so richtig glauben, dass ich wieder zuhause bin! Vermisse L.A. jetzt schon und natuerlich alle meine Freunde von dort...sniff..! Aber natuerlich freu ich mich auch dass ich wieder hier bin und alle meine Freunde um mich habe....
 
sandy (216.31.132.2) L.A. schrieb am 16-12-2003, 00:56:03:
....Hey Dominik, dass isch ja schnell gange mit dim Itrag...danke! Ja eh, muesch mal nach de Weihnachte go luege, waenni daenn wieder dehei bi...due daenn no aktuelleri Foeteli ine....! Ja, wird mini Zit (3 Taeg) in San Fr. sicher no gnuesse.....wie de huetigi, sunnigi Tag ja au...sorry, fuer alli wo dass leset wo jetzt i de Schwiz sind...mer haend huet SUNNNEEEEEEEEE gah....Cool......

bis bald
gruessli sandyWink
 
Dominik (24.126.124.114) Mönchaltorf schrieb am 16-12-2003, 00:50:26:
Wink
Hallo Sandra
Isch würkli ä lässigi Homepage. Wird dänn änna öppe inneluege zum alli Fründ vo da zgseh. Ich hoffe du häsch es schön in S.F
Greetings vom Dominik
 
Sandra (66.13.145.210) L.A. schrieb am 12-12-2003, 03:06:11:
Hey Sue.....cool dass di au mal i mis Gaestebuech i treit haesch...hihihi....Wink! Ja, vermiss dich natuerli au uhh fest und freu mi jetzt scho wieder, waenn mer zaemme in Usgang choend.....Wink....bis bald kiss SandyWub
 
Sue (62.2.216.106) Schlieren schrieb am 09-12-2003, 17:04:34:
gugus??????????Wink hI hi han's dänn scho gseh!!!!!!!!!Mr. GreenMr. GreenVermiss di ganz fescht! SadSadfreu mi scho wänn zrugg chunsch. küssli sue
 
Sandra (207.71.226.60) L.A. schrieb am 03-12-2003, 22:15:51:
Hey Hansueli danke fuer din Itrag....freu mi immer wieder ueber neui Itraeg i mis Gaestebuech....! jaja, ich weiss, scho bald muessi wieder hei...sniffSad....aber ich han ja no 3 Wuche....hihi...so muessi s Wetter da scho no e chli gnuesse...ich mein, waenn hani snaechst mal scho 20 Grad im Winter????

A alli andere.....ich hoffe, es gaht euch allne guet....mir gahts sowiet super....naja, waenn mer de Tom Cruise gseh haet...naja, daenn chas eim ja nur guet gah....Cool
 
 [ 1 2 3 | » ] [24] Zurück zur Homepage 

gb2003.de © 2000 - 2016 AKUD&Co Verlagsgesellschaft mbH

Wir weisen ausdrücklich daraufhin, dass die Beiträge die Meinungen der Teilnehmer widerspiegeln und nicht die des Betreibers oder Systemanbieters. Dass Teilnehmer eigene bzw. kontroverse Standpunkte zu verschiedenen Themen haben, entspricht der Zielsetzung diese Internetangebotes. Die Veröffentlichung von Beiträgen der Teilnehmer bzw. das nicht Entfernen von Beiträgen bedeutet nicht, dass sich die Betreiber dieses Internetangebotes die Meinung zu eigen machen. Wir prüfen, ob Beiträge strafrechtlich- oder jugendschutzrelevant sein könnten und speichern hierbei die IP-Adresse des Verfassers. Trifft dies nicht zu, steht es im Belieben jedes Webmasters bzw. Teilnehmers dieses Internetangebotes, sich eine persönliche Meinung über die veröffentlichten Beiträge zu bilden. Bei diesem Internetangebot handelt es sich um einen Markt der Meinungen. Mit dem erstellen eines Beitrages stimmt der Teilnehmer zu, dass eingegebene Daten gespeichert und angezeigt werden.

Bei einem Eintrag oder beim lesen von Beiträgen, stimmen Sie unserer Datenschutzerklärung zu.

Um die Werbung auszublenden, schliessen Sie bitte ein Abonnement in Ihrem Gästebuch Manager ab.