Gästebuch von www.vietcong.at.tt

Zurück zur Homepage  [ 1 2 3 | » ] [15]
marco schrieb am 27-08-2003, 13:22:39:
wia so söll ihh bös sie

Saby Nenzing schrieb am 24-08-2003, 11:47:14:
Hy Marco dr Jan hot schluss gmacht i was aber net amoll warum han i was lestes moll was falsch gmacht nur wenn s ums p.... got den isch er echt an wo nur an des denkt und wenn kriag i dia fotos und bitte sei net böse wenn mir net zelta gon cu bussi SabySadSadSadSadWegen JanSad

marco schrieb am 16-08-2003, 11:38:20:
joop kömma scho amol macha wenn du luschd hosch

mfg

marco

Sabrina Nenzing(motten) schrieb am 13-08-2003, 11:33:02:
Hy Marco jo wenn schick mir halt amoll a sms und wen gommmr amoll ins Kino Winkna i han des foto fo dienra freundin nett krieakt und jo es isch sichr one die o cool in dr schual also tschuss bussi hdl SabyWub H . D . L...Cool

marco schrieb am 10-08-2003, 23:37:13:
jop mach ihh aber des würd wahrscheinlich gar nix weil se ahh bizle umanandar bockad

najo wo im chat gg ahh so do jo kömma wieder amol macha und hosch eigentlich mih foto krüagt was ihh dir per mail gschickt han

mfg

marco