Gerhard's Gästebuch

romana Horn schrieb am 08-02-2004, 11:52:04:
Mr. GreenWink
Hallo Gerhard!
Vorschlag!!
Ein aktuelles Foto von dir wär nicht schlecht auf deiner Homepage!
Lg romana

niki hörnchen schrieb am 09-06-2003, 21:03:46:
Mr. Green
ich hab gar nicht gewusst, dass das forum schon geht!!

Markus Nichtawitz Traun schrieb am 07-06-2003, 21:22:42:
Hallo Gerhard!!! du muasst jo vü zeit hom, dassd a eigene homepage gmocht host! schaut echt guat aus, dei musik is hoit gschmocksoche! Smile in aner wochn sehn wir uns jo, wär super, wenn ma do moi fuasboispün! Servas, Markus Cool

Gerhard Mold schrieb am 07-06-2003, 14:28:42:
Wink Hallo! Wink

Ich freue mich über euren Besuch auf meiner Homepage und über Einträge in mein Gästebuch. Wünsche, Beschwerden und Anregungen könnt ihr natürlich auch an mich richten.
mfg Gerhard