Gästebuch

Herzlich willkommen in unserem Gästebuch. Es würde uns freuen, Deinen Kommentar zur Party oder allgemein zu unserem Auftritt uns mitzuteilen.
Name:
eMail:
ICQ:
Homepage-URL:
Wohnort:


 Zurück zur Homepage  [ 1 2 3 | » ] [23] 
hongi AARGAU!!!!!! schrieb am 14-07-2003, 16:21:46:
sali zäme.

ich als aargauer be schwär entdüscht gsi vo de zörcher. da muesi ehrlech säge. wenn be öis sone party verastaltet werd, chöme die lüt ond de saal esch voll!!!! aber do chamer anschinend nüt mache. velech send die zwöi kantön wörkli so verschede!?

a de partyorganisator (i weis zwar nöme wiener heisst) :
mer händ der jo no de vorschlag gmacht, em aargau plakat ufzhänke. da esch de chli ondergange. das agebot geltet no.

greez usem schöne aargau!!
 
si uster schrieb am 08-07-2003, 22:45:01:
Hi party organisator
i gib au ma äs chlisäs staitmänd ab:
Partylicht echt klasse, Flaier echt super, web seite Hammer.
Dä Dj snoop hät geilä saunde bracht,hetmär nöd besser chönä machä,hani super gfundä winer ufgleit het,jedoch häter nur 2Rock liädär bracht doch egal.I hoff er leit adä Nächsti Affä-geil party au wider uf,wo hoffentli me lüt hät.
Typ vo mir: Machäd doch no im Radio werdig, das ghöräd über 10000 lüt, dän händer sicher me lüt.Und luägä obs dän no anderi Partys het adäm datum.
Aso machäds guät.
 
Osi ZH schrieb am 07-07-2003, 12:47:30:
Vielleicht müsst ihr den Standort wechseln...In Rüti hätte es noch eine grosse Turnhalle,die eignet sich auch sehr gut für partys und neben dran wäre auch noch gleich ein vermieter für musik und licht anlagen...oder dann die eishalle wetzikon...okay,ist ein bisschen zu gross denke ich mal...
 
Dani ZH Oberland schrieb am 06-07-2003, 18:27:33:
ja also ich bi detä gsi und mues segä schad das kei lüt detä gsi sind! musig isch super gsi aber wenn kei lüt häsch den bischen halt oder?!

aber ihr muend halt mal vilichd än vorverkauf mache so dasmer z.b däfür än drink me gratis überchunt! und zweitä isch halt das niemert me bereit isch än 20.- itritt zahle wemer nöd weis was gnau lauft und i dä region sache git wo gratis sind z.b openair gossau!
aber irgendän vorverkauf würdi mache oder so wie billigairlines die erste 50 billet zum halbä priss oder so will das holsch scho mitem ztrinkä wieder usä!
han au mal mitem gedanke gspielt öbis uf beistellä aber han eifach finanzä nöd! leiderSad!

aber ebä kopf hoch und ja wenner no es paar idee me bruched den mailet doch eifach*g*!: mp3plus@bluewin.ch!

also no en schönä suntig abig!
cu
 
Osi ZH schrieb am 06-07-2003, 14:29:26:
Hehe,isch ja voll dä hamer gsii... Aber immerhin öppä 25 lüüt sind det gsii!!

Aller anfang ist schwer Wink

Kommentar:
Das kann man laut sagen. An das ganze OK-Team möchte ich mein bedauern ausdrücken. Organisiert war es 1-A. Mehr als Werbung machen können auch wir nicht. Klar, es war ein heisses Datum. Dennoch, Kopf hoch, es geht weiter...

 
mister planet schrieb am 06-07-2003, 11:58:46:
? Du isch die Party geschter ufglöst wurde warum? Am 2 isch scho niemert meh döt gsi?? Was söll das?Mr. Green

Kommentar:
Leider mussten wir aus Kostengründen und Umsatzeinbussen die durch das vernbleiben der Besucher entstand die Party um 24.15 Uhr beenden. Das Finanzielle Loch währe ansonsten nur noch grösser geworden. Bitte habt Verstäntniss. Danke!!!

 
Dani Grüningen schrieb am 05-07-2003, 13:33:51:
ja läck tönt guet hoffendli kömed au es paar lüt so das würklich ä affägeili stimmig git! ich bin debi und ich kumä sicher nöd alleiLaugh!
also bis hüd abig!

greetzCool
 
hotsherry jona schrieb am 04-07-2003, 12:57:23:
hay ich weiss zwar nonig sicher ob ich a die party chume doch die wird bestimmt mega mässig guet!mol luege viellicht werd ich cho!
viel spass und viellicht bis bald! grüessli hotsherrySmileWinkCool
 
Anita Richterswil schrieb am 27-06-2003, 15:10:58:
Hallo, muss schon sagen, super Flyer, super Plakat und super Homepage. Man sieht sich am 05.07 an der Party!
 
Nudeli Aadorf schrieb am 25-06-2003, 13:44:24:
sali schnugis Smile)
kei ahnig, ob ich mich wird zeigä bi affä-geil... grins... mol luegä...n aber wenigschtens en iitrag me händ er jetzt...
(WinkWubLaughMr. GreenWacko

Kommentar:
Halli Hallo, also eus würs ja freue wenn mer dich au a eusere Party willkomme heisse därfet. Samstig 5. Juli im Stadthofsaal... bye bye

 
 [ 1 2 3 | » ] [23] Zurück zur Homepage 

gb2003.de © 2000 - 2016 AKUD&Co Verlagsgesellschaft mbH

Wir weisen ausdrücklich daraufhin, dass die Beiträge die Meinungen der Teilnehmer widerspiegeln und nicht die des Betreibers oder Systemanbieters. Dass Teilnehmer eigene bzw. kontroverse Standpunkte zu verschiedenen Themen haben, entspricht der Zielsetzung diese Internetangebotes. Die Veröffentlichung von Beiträgen der Teilnehmer bzw. das nicht Entfernen von Beiträgen bedeutet nicht, dass sich die Betreiber dieses Internetangebotes die Meinung zu eigen machen. Wir prüfen, ob Beiträge strafrechtlich- oder jugendschutzrelevant sein könnten und speichern hierbei die IP-Adresse des Verfassers. Trifft dies nicht zu, steht es im Belieben jedes Webmasters bzw. Teilnehmers dieses Internetangebotes, sich eine persönliche Meinung über die veröffentlichten Beiträge zu bilden. Bei diesem Internetangebot handelt es sich um einen Markt der Meinungen. Mit dem erstellen eines Beitrages stimmt der Teilnehmer zu, dass eingegebene Daten gespeichert und angezeigt werden.

Bei einem Eintrag oder beim lesen von Beiträgen, stimmen Sie unserer Datenschutzerklärung zu.

Um die Werbung auszublenden, schliessen Sie bitte ein Abonnement in Ihrem Gästebuch Manager ab.