Babysitter (62.225.229.199) schrieb am 18-03-2004, 14:49:05:
SmileCoolLaughSleep
Luka schläft...

ahmet (62.155.163.189) Bad Honnef schrieb am 10-11-2003, 20:22:20:
Hallo Alex, ich war auf deiner Homepage...

SRDJAN LACKOVIC (213.137.117.68) schrieb am 30-05-2003, 23:19:44:
Smile Wub Wink Happy

Dragi veliki sine Luka,

Lelice i zete sto te ne poznajem.
Pronasli smo Vas na Netu i videli Lukine slike. Lep je ko slika. Pokusacemo da ih odstampamo i pokazemo porodici Vojinovic, sa kojima sam se veceras cuo i koji Vas srdacno pozdravljaju.

Deda-uja Srdjan, Mina i Ivana

PS: Upravo sada ti krpim mamu sto mi je poslala ovu adresu: www.donovic-gass.d.hombed (Ha, ha, ha...)
Hvala sto si zvala telefonom.

Webmaster (217.185.233.133) schrieb am 08-05-2003, 19:52:36:
WinkHallo, dieses Gästebuch wurde am 08.05.2003 eröffnet.