Stefanie's Guestbook

Hey, thanks for stopping by. You are more than welcome to leave a note.#0D#0A

Curtis (217.233.210.34) schrieb am 26-03-2003, 23:21:03:
Great job with the homepage. Like seeing all the pics, just make sure I stay off it. Just kidding!!HappyHappy

alex up de waterkant (213.39.132.242) schrieb am 14-03-2003, 17:58:07:
Wubhi steffi, sind ja recht stürmische momente auf deine page...gib uns mehr davon - bin sehr gespanntCoolWub

Jeff Hunter (153.103.190.11) schrieb am 14-03-2003, 13:26:38:
Hey hunny, Long time no see...love the website.write me back to the e-mail I left here...cant wait to see ya again...until then take care and stay sweet.....JeffCool

Jessica (80.128.185.135) Babenhausen schrieb am 12-03-2003, 15:46:06:
Deine Honepage ist echt schön, aber manche Bilder von mir hättest Du weg lassen könnenWink
Sonst gibt es nichts zu sagen ausser LETS PARTY
HDGDL Devilwomen..Fear

danny (65.81.118.110) schrieb am 12-03-2003, 03:33:21:
well, here i am, were are you??????????Mad