Mei nutzes Gäsebüchl

#0D#0AHallo an alle!#0D#0AWenn ihr schon amol da seids könnts ihr mir glei was in mei Gästebuch schreiben, i würd mi freuen!

Do seh va dohame schrieb am 09-12-2002, 21:35:02:
I wellat la sogn, dass dei Seite schon a bisl vo oltn isch, deswegen wa recht amol awenn ibo orbatn. Und a Foto va diar kennatman a drin tian. Vostondn?

Nochan bis bo!!

Andrea Lienz schrieb am 13-06-2002, 18:47:46:
Hi Miri, hez land i goa amol in dein Guestbook *gg* hättesch da nit gedacht ge. Also i hab mir grad überleg hez hama no 3 Wochen ca. nit und dann wenn die Sommerferien sein de 9 wochen da müssma uns unbedingt treffen oda wenigstens telefoniern und a bissl quatschen...
Ma so geil morgen is schon wieda Freitag. He gesch du morgen weg oda am Samstag in die Ranch???
Also wenn i in Lienz weggeh dann musch du bitte oben weggehn!!!
Heite geh i no radl foan vielleicht triff i ja so zufällig irgendwo richtung See jemanden *gg*.
Neben mir lieg is Rechnungswesen Buch i geh hez no die Hausübung machen wobei i von den Löhnen und Gehältern ja goa ka Ahnung hab *gg*. I bin echt froh dass mei 2er schon fix is weil wenn i hez no a Prüfung hätt dann ???

Hez geh i wieda *gg*

Bye und bis morgn

-Andrea

Sunny Garbsen schrieb am 03-10-2001, 00:55:54:
Hi!
Der Zufall hat mich hergeführt. Gefällt mir gut Deine Seiten. Wunderschöne Fotos aus den fernen Ländern. Da kriege ich richtig Fernweh. Wünsche Dir alles Liebe!
cui Sunny

cyberjudymaus schrieb am 03-03-2001, 19:16:54:
Schreib dich in mein Gästebuch
www.judyspalace.homstead.com/judyspalace.html

cyberjudymaus Hallwang/Salzburg schrieb am 03-03-2001, 19:15:36:
Hallo! Also weil ich mich eingeschreibselt habe, musst du dich auch auf meiner Homepage einschreibseln.
www.judyspalace.homestead.com/judyspalace.html

weini pirka schrieb am 25-02-2001, 14:16:25:
hoi
also
jo
ähm
na wos wollt i schreibn???
ajo, super homepage, owa wenn
meine online is *fg*
na scherzal