Herzlich Willkomen im Gästebuch vom Big DADDY

Liebe Besucher meiner Homepage, liebe Freunde, liebe Bekannten und Verwandten, liebe Schüler;) Hier habt ihr Gelegenheit, mir Eure Worte mal *virtuell* und geschrieben mitzuteilen, also ran an die Tasten! Herzlichst Der Big Daddy vom Webmaster.

Fabe (213.3.186.84) schrieb am 03-02-2003, 16:16:21:
Hey Cöfi muess scho säge dass du das super gmacht hesch! Rechtig kreativ!SmileFör das gets grad es Blüemli!Wub
Es liebs Grüessli Fabe

Dési (213.3.187.146) schrieb am 31-01-2003, 15:40:33:
Jojo Cöfeli, hesches weder mou ned chöne losi lo ond dim papi e page mache, ha doch dänkt so öpis chont mou no...*g* markus, wie gfaut der dSitte? naja, fausd vo dinere Tochter öberhaupt scho informiert worde beschWink so, e wönsche aune es schöns weekendWink lg Dési

Anonym (194.230.51.229) Olten schrieb am 31-01-2003, 08:45:20:
Diese Hompage ist super amüsant. Es grüssen 2 Anonyme Schülerinnen von Ihnen
Laugh