Gästebuch von mollet

pj lostorf schrieb am 27-08-2003, 15:18:52:
hey mollet!! nid schlecht dini site!!Cool

Hans Lostorf schrieb am 11-05-2003, 20:51:37:
MO MOL du hesch droffe!esch vell besser weder vore!aber ergent wie ben eg de einzig wo uf dere page amigs got go luege!
greez euche hans!4!!!!!!!

Sven schrieb am 17-03-2003, 21:14:18:
Hei du sack!wo si di verdammte belder vom skilager!eg wot die änli gseh!CoolCoolCoolWackoWackomachechli vorwärts!FearFearSleepSleep!!!!aso me gseht secher i ders schuel!
gruess Sven!

Mr.Fun schrieb am 21-02-2003, 17:24:56:
Aus den Tiefen des Internet sprach eine Stimme zu mir: "Lächle und sei froh, es
könnte schlimmer kommen".

Ich lächelte und war froh; dann stiess ich auf diese Seiten...

Sven Arosa schrieb am 02-02-2003, 09:03:59: