Bernie's Gästebuch

Ich bin dir für jeden Eintrag, ob Kritik, Lob oder was auch immer dankbar!

Admin (213.3.68.17) schrieb am 27-02-2003, 00:08:37:
So, hans endlich gschafft das s Gästebuech wieder lauft...

Carmen (213.180.190.191) Wängi schrieb am 07-12-2002, 15:51:44:
Hoihoi!

Also, ich han denkt ich muess jetzt au no öppis in dis Gäschtebuech schriebä! Aber ich wött nöd än 0815-Itrag mache, drum säg ich jetzt nünt zu dinerä Sitä! Wink Also Bernie, ich wünsch dir no äs wunderschöns Tägli... Wink

Liebi Grüessli, Carmen

Fritzli (212.41.69.42) Internet schrieb am 07-12-2002, 13:29:48:
na ja... hehe...

also hesch ja na Glegeheit mir es Bier zgeh! Het nöd denkt, dass es na free-gbs git mit so wenig werbig,... ich machs halt lieber immer grad ganz selber... aber chunt scho guet so!

Cool

Spinner (62.167.207.53) schrieb am 07-12-2002, 03:06:29:
Ciiiaaaaooo b...ernie...
hey, isch ja doch na e geili page worde, häsch guet gmacht, und so es gäschtebuech isch au immer öppis schöns... Oh My!)

Bernie (194.230.136.249) schrieb am 07-12-2002, 00:37:10:
Ja, das wäre mal Eintrag Nummer 1Cool