Gästebuch vom Eigerbeck

Willkommen beim Apérobeck. Wir freuen uns über jeden Eintrag in unser Gästebuch.#0D#0ABesuchen Sie uns doch wieder einmal.#0D#0AIhre Bäckerei-Konditorei#0D#0AAm Eigerplatz in Bern

Maillart schrieb am 17-01-2003, 22:46:43:
WinkHEY JÜRG HESCH Ä COOLI HOMEPAGE!
ICH WÜNSCHE EUCH ÄS ERHOLSAMS WEEKEND!
BIS BALD GRÜESSLI CONNY Sleep

Bubine bi Buba in Bern schrieb am 04-01-2003, 13:49:14:
Hallo Paps,
Iz hani am Buba das doofä Bieni wöuä zeigä,weisch das wo so umäschtruztLaughaber mä gsehts ja gar nüm.
Am tinkebuba sis hirsäküssi chunnt de no dra, i schrib dir de was er gseit het.

Denise Bern schrieb am 09-12-2002, 10:24:57:
hallo Jürg, super Du hast wieder ein Gaestebuch.
Viele Grüsse RolandLaugh

Roland Maerki Zollikofen schrieb am 09-12-2002, 10:19:25:
Wink
Sind wieder da. Gruss Roli