Guestbook

Dear visitor of ´Happy-Birthday-Songs´! This page will give you the opportunity
to leave a note with suggestions, plaudit (!;-))and criticism (in small dosages, of course!;-))

Steve L Butts schrieb am 23-07-2008, 13:40:00:
Now this is a talent second to none! The Birthday CD with poem was personal and loved by all. It is a gift everyone will want to give and receive. The Producer takes the time to communicate with you to insure that your final CD is one that reflects technical expertise and professionalism unlike anything you will find elsewhere.

Regards
Steve at Country Roads in Florida
News Director TCM Radio

May schrieb am 02-03-2007, 19:17:34:
Hallo Herr Sandvoß,
Ich wollte nu´r mal kurz ein LOb an sie aussprechen! Chor mit ihnen macht wirklich spaß und ich finde es echt schade, dass ich bald schon abschluss habe!! ich vermisse den chor jetzt schon!!!

johnny schrieb am 27-02-2005, 23:29:19:
hi

egear ga schrieb am 22-08-2004, 18:50:49:
my birthday is august 30th
in 8 days!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Wub

Beatris schrieb am 30-11-2003, 15:55:00:
Hallo,
Wonderful site!WinkWub

Hello! schrieb am 10-01-2003, 14:13:10:
WinkBe my guest!