Gästebuch von Lea

Hey Lüüt.. schriibed fliessig.. ich mach so viel ich chan.. :-)) #0D#0A#0D#0AGIVE PEACE A CHANCE

Claudio hinterem Mond schrieb am 16-11-2002, 10:43:27:
Hoi leeeeea.... hey dini e-mail sind eifach super wo du so schriebsch... Cool aber hey das "über mich" chan ich immer nani aluägä, (Lid nöd aminä augä Laugh ) und übrigens mir sind glaubs witer..,...SmileLaughCoolCoolLaughWinkWinkCoolCoolWinkalso mega..... dän günnäd mer ald grad das turnier... Coolalso, du weisch www.bladeofsteel.ch.tt und www.klotenflyers.ch (vo mir) also hey na en schönä tag, mir gsänd ja eus gli, hdg bye

myself schrieb am 12-11-2002, 19:38:26:
alsoooo.. s häd nonig würkli öppis druf.. aber s gäschtebuech isch immer en guete ahfang.. :--)) han ämel scho mega freud a däm züg.. ja.. wünsch allne wo mini tolle ahfangsschwierigkeite gönd go ahluege en gaaaaaanz schönä abig.. cu@ Lea