Guestbook

schtabak (212.117.127.112) hinteres afrika schrieb am 15-11-2002, 13:55:18:
huiiiii die siite isch geiiiil aber üsi isch geiiler!! ämu die bessere games haha Wink))))) auso aber ni truurig sii und machet witer soo me seit jo so schön übung macht den meister gäu michi

Denis Kellenberger (193.246.254.7) Walkringen schrieb am 15-11-2002, 13:07:27:
Ich bin schwul bis auf die innersten nicht vorhandenen Teile meines Körpers!

Greez

PS. Ich habe nichts zu dieser Homepage beigetragen, für welch ich und meine NICHT SCHWULWN KOLLEGEN eine Woche Zeit hatten!!!

AH ich bin Grün!

Mohamed Ali (193.246.254.7) Walkringen schrieb am 08-11-2002, 11:27:13:
Stoss di eini Gurcke!
PS: Dr Denis isch e Grüene u het praktisch nüt zu dere Page bitreit!

Dave2002 (193.246.254.7) Koppigen schrieb am 07-11-2002, 11:28:13:
Ali G indahouse, Saalee

Ali g's bitch (193.246.254.7) fuzischtorf schrieb am 06-11-2002, 13:20:34:
Blööök,