That's my Guestbook!!!


Wizard Mode
Normal Mode
         
Offene TAGs:   alle TAGs schliessen
Name:
eMail:
ICQ:
Homepage-URL:
Wohnort:


 Zurück zur Homepage  [ ] [10] 
Tobias schrieb am 11-01-2003, 14:22:45:
WinkOh My!)SmileSmile
Hoi du dini page isch würkli guet!!!
aber eis nervt mi das du es paar gästebuech hasch !!!

mfg tobi (msn)
 
Ragusa schrieb am 08-01-2003, 18:39:27:
la la la la la
 
päsce hinder dä 7 bergli schrieb am 04-01-2003, 01:13:25:
ej jo peace gruess ah all klotner fanns und davos und zsc und lugano holed mer no tschau tschau
tami bisch die geilscht SmileSmile

no es chlises gedichtli zum abschluss

Weiße Nebelschwaden mischen sich in die Dunkelheit
Die ersten Sonnenstraheln beginnen zu wirken
Der Sonnenaufgang naht
Wie schön er war
Wie gerne würde ich ihn noch einmal erleben
Doch ich bin verdammt zu ewiger Dunkelheit
Ich liebe die Nacht
Auch als ich noch lebte, lebte ich für sie
Doch nun, wo ich die mir einst verhasste Sonne
Niemals wiedersehen kann
Sehne ich mich nach ihren wärmenden Strahlen
Meine Haut ist kalt und fahl
Ich zittere
Sollte ich einfach liegenbleiben?
Noch einmal würde ich ihn erleben
Einmal, ein letztes Mal bevor sie mich versengt
Ich stehe auf
Ziehe mich in mein Schloss zurück
Es sollte nicht sein
Denke ich bei mir und lege mich schlafen
In meinem schwarzen Sarg
Und träume von der Sonne
Es sollte nicht sein...
 
Achmed weiss nix schrieb am 04-01-2003, 01:05:32:
Hallo meine name ist achmed habe eine frege habe computer kaput mach mit schrauberzieher coputer drin ,dann mache BZzzzzzzzTTT jetzt ged nicht warum ????
 
Elias sins schrieb am 23-11-2002, 20:49:38:
hey sweety, gahts guet? ja ich han dänkt ich schrib der mal.. voll coole tag gsi hött.. bisch mer in letschter zit mega as härz gwachse und ich ha di mega gärn... ja vill weisi nöd z verzelle.. also lieber wider mit dir witer chatte kissWubWub
 
*~Rhea~* Schwiz, haha nähi Züri schrieb am 19-11-2002, 18:59:45:
Sali Tami!

So, hesch hsco echli witer gmacht a der Page, so wie ich das gse....! I finde sie immer besser! Unds Bild hesch jo au chönä hole..! Isch cooli page..! Es mega dicks LOB!

Ha di mega mega mega mega mega mega mega mega mega mega mega mega mega mega mega mega mega mega mega mega FEST gern!! Kissle kissli oder was i au immer sel sägä /schribe! Ha di genr und das söl so blibe! tschesse dini Stella, Leo, Elan, Thonder Wilma und Aijsha au unter Rhea beckannt gel..!WubLaughCoolWubWubCoolWub
 
Daniela I de nöchi Aarau schrieb am 13-11-2002, 17:56:46:
hey du!!

i fend dini HP mmmmeeega cool!!Smilemach wiiter so!! hehe!! wörd mi ofene gegebsuech fröie!! Cool

bye Winkdaniela
 
big sister alias sarah chloooooootä!! schrieb am 09-11-2002, 13:23:46:
ojeoje jetzt mun ich mich aber gad schämä......bin nöd i eim vo dinä GBs...aber das ändärät sich ja jetzt!*smile* voll edli Page! freu mich uf morn!! wird sicher no fett!!Cool hmm...han der no wellä sägä bisch en meeeeeega schatz und han dich eifach mega liäb!WubWubWubWacko aber mach nüt wasd nöd wilschMr. Greenoh man ich tönä ja wiä äs mami!! hehe aber ebe mega schmatz nur für dich greets sarah (dini big sister)Wub
 
Kuschi SG/Mels schrieb am 07-11-2002, 22:12:45:
Heeey Tamiiiii! Wink

Soo... wie häschs soo... ?! Yeeeah... bi 2täää Cool
Isch halt scho no kuul mit euse Chindergarteliebi Tounge*INSIIIIDER*Cool
Fetti Site hesch!! kuul

jooo... luegsch mol widär bi mir verrbiii gällll Mr. Green

ogggeee... ich hau den mal widr ab!
sooo... söt go penne... schönä obet no!! HDMMMG WubWubWink
 
Sandra St.Gallen schrieb am 06-11-2002, 15:27:38:
Wink moin moin tami Wink
irgedwie isch das ja en meeega zuefall..du kennsch dä linus und dä raffi und dä kuschi?? hehe also du ich find dini homepage voll "kuul", trozdem findi d lavigne nö so en held..aber ee das isch assichts sach aber i find schusch dä rescht mega geil..mini hegsch scho gse hät dä linus gseit..hehe also du ich wünsche dir en schöne Tag!
grüässli Sandra
 
 [ ] [10] Zurück zur Homepage 

gb2003.de © 2000 - 2016 AKUD&Co Verlagsgesellschaft mbH

Wir weisen ausdrücklich daraufhin, dass die Beiträge die Meinungen der Teilnehmer widerspiegeln und nicht die des Betreibers oder Systemanbieters. Dass Teilnehmer eigene bzw. kontroverse Standpunkte zu verschiedenen Themen haben, entspricht der Zielsetzung diese Internetangebotes. Die Veröffentlichung von Beiträgen der Teilnehmer bzw. das nicht Entfernen von Beiträgen bedeutet nicht, dass sich die Betreiber dieses Internetangebotes die Meinung zu eigen machen. Wir prüfen, ob Beiträge strafrechtlich- oder jugendschutzrelevant sein könnten und speichern hierbei die IP-Adresse des Verfassers. Trifft dies nicht zu, steht es im Belieben jedes Webmasters bzw. Teilnehmers dieses Internetangebotes, sich eine persönliche Meinung über die veröffentlichten Beiträge zu bilden. Bei diesem Internetangebot handelt es sich um einen Markt der Meinungen. Mit dem erstellen eines Beitrages stimmt der Teilnehmer zu, dass eingegebene Daten gespeichert und angezeigt werden.

Bei einem Eintrag oder beim lesen von Beiträgen, stimmen Sie unserer Datenschutzerklärung zu.

Um die Werbung auszublenden, schliessen Sie bitte ein Abonnement in Ihrem Gästebuch Manager ab.