Thats MY Guestbook!!!:o)

Ciao du !! schön dasd da bisch freu mich über jede neui itrag!!:o)

Andre (217.225.80.165) schrieb am 01-12-2004, 12:49:39:
Hallo,

ich wollte mal anmerken, dass ich hier beim rumsuchen im WWW ganz offensichtlich endlich mal wieder eine richtig gute Seite gefunden habe. Da ich gerade mal wieder an meiner eigenen Homepage verzweifelt herumprobiere, bin ich für die hier gefundenen Anregungen dankbar. Bis zum nächsten Besuch mit internetten Grüssen aus dem Havelland.
PS: Frohes Fest

Daniela (217.20.198.242) I de nöchi vo Aarau schrieb am 13-11-2002, 18:03:06:
salü!

hehe, begrad chlii em internet, u de beni of dini Page gstosse!! ächt mega coooool!! Cool wörkli du!! naja, vellecht bsuechsch ja mau mini siite???
ja, sött weder mau usem internet, sött no go lehre... Sad

bye Wink daniela

Little sister...nomol! (217.8.196.14) Kloten schrieb am 06-11-2002, 10:51:21:
hey süsse!!
kizz little sister

~°little sister°~ (217.8.196.14) Kloten schrieb am 01-11-2002, 15:59:18:
Aba halllloooooo!!!!!!
na süässi...wie gahts der so??Mir prächtig..!!Cool
Ezt händ sich mittlerwilä scho 17 gmeldet bi meinbild.ch....voll schieff ey...Winkhät ich ezt nie dänkt dass sich so vill meldet...Laugh
aba naja...kann ma nix mache, ne??Toungeeasy...ich haus den mal...Cool
han dich meeega lieb...WubWubWubWinkWub little sister!!!Smile