Gästebuch von d.i.p.

Ronin D´dorf schrieb am 26-03-2001, 12:58:29:
d.i.p.? dangerous international pokemons?
Isch kann dasch nischt glauben tun, dasch isch hier schreiben tu. Isch weisch dasch du weischt wer isch bin, aber isch gebe nixsch schu. Die Scheite ischt nischt scho gut wie unsch schtefan bien vielleicht beschreiben will, aber auch nischt rischtisch schlecht. >Halt scho lala.<
Mit freundlischem Grusch, RONIN

stefan bien Iserlohn schrieb am 05-03-2001, 19:35:32:
Das sit ja gut und endlich sit das gästebuch da!
bis bald stefan!
PS:mailme wenn neue sachen auf der HP sind!

Werner Scholz Herdecke schrieb am 15-02-2001, 17:33:46:
Tja, nun hab ich mich für diese Gästebuch-Version entschieden...

Viel Spaß
d.i.p. - digitale intelligente projekte (c) 2001