Das ist das Gästebuch von Rahel!

Hallo. Eben, das ist das Gästebuch von Rahel. Bitte schreibe mir doch deinen Kommentar hinein, danke!

Marc Flums schrieb am 12-01-2003, 20:19:07:
bonjour madame, gär nöd gwüsst das e eigeti homepage häsch.... Smile bin per voll zufall mal uf die cho! schön gsi hüt im bärg echt! Merci vil mal für d´guzli und für d´cd! cu later skater! Marc Wub

Marco Neerach schrieb am 20-09-2002, 10:24:11:
hey you, finds starch, dass du e eigeni webpage häsch... cooooooool. ganz, ganz liebi grüess vom marcoLaugh

Marc Schelker Füllinsdorf schrieb am 06-07-2002, 21:22:12:
hey rahel! ich bi dr kolleg vom baur! es tuet mer leid das ich so dräckig zu dir gsi bi, ha chli zviel alk kah... ich hoff du verzeisch mer! wünsch dr e schönä tag!
PS: dini homepage isch mega cool!Wink

marc frenkendorf schrieb am 04-07-2002, 21:54:39:
hoi rahel!

aso dini bedingig hani jez erfüllt!hoff bisch z friedä!Wink
dini page isch nit emol sooo schlächt!

Laugh

Webmaster dieser Homepage Hochfelden schrieb am 04-07-2002, 19:19:22:
Hallo!
Ich bins, Rahel, die Webmasterin dieser Seite!
Viel Spass bei meiner Website und schau doch einfach wieder mal vorbei!Wink

Grüsse Rahel