Gästebuch von Seraina

Willkommen in meinem Gästebuch! #0D#0AHier kannst du deine Grüsse loswerden...#0D#0A*smile*

[ ] [3]
dominik brugg ag schrieb am 02-09-2002, 12:07:47:
hey zukcherschnäggli!¨
bi voll scharf uf di. wurum häsch du mer ned zruggschribe? WubWubWub
i liäbä di für immer!!!!!!! ghöre nur dir ganz älei.... di dominik

Dominik Brugg AG schrieb am 26-08-2002, 13:25:57:
Hoi Müsli!
du besch so sexy uf dim föteli! ächt eifach süess!!WubWubi find di scho siit längem mega cool aber i bi eifach z schüüch zum di azspräche.. eins muesch eifach wüsse: i liäbä di!!

Muriel uf em Mond schrieb am 13-06-2002, 16:57:41:
Hey Seri,
Cooli SiiteLaugh!!!
Griessli MurielLaugh

PS: Du hesch e riise Fähler gmacht!!!Mr. GreenWenn de in Brugg AG gebore bisch, bisch jo gar kei Zürcherin!!!

[ ] [3]