Gästebuch von Daniel Buchli

Chef Juf schrieb am 26-08-2002, 13:42:28:
WubWubWub
Mis Herz schlot nu für DI !!!!!!
WubWubWub
küssli Wub

nomal i... schrieb am 25-06-2002, 23:51:22:
...achja gan mal uf
http://www.nedstat.com/de/f10012_index.htm chasch der sonen zähler hole, findi no geut, chasch einigi sache luege

rolf schrieb am 25-06-2002, 23:46:13:
so hani au mal uf dini sita gfunde, nid schlecht muesi säge, voralem buttons findi guet, hesch die selber gmacht? gahn mal uf penguins.ch.vu han au mal widr eswas dra gmacht isch aber no nid fertig, ma gset aber scho wie söti cho,
den no en schöna

Riedi Chur schrieb am 24-06-2002, 17:12:51:
Moins Unterstift.

Wer weiss, viellicht wirsch eines Tages a richtiga Homepage-Designer, aber das goht no as wili. Laugh
Nai, easy. Gseht scho amol guat us. Nu witer aso. No a schöna und tuasch nit zwüescht in dina Feria. Muass nämli alli Drecksarbeit für di erlediga. Mr. Green