Gästebuch von Lucas Burri

Willkomme i mim Gästebuech!#0D#0ADas Buech isch da,#0D#0Aum mir oder öperem wo da uf de Page ufgfüert isch, en Nachricht z hinderlo!#0D#0AOder mer Quatsch echli e so mittenand.#0D#0AIch freu mich uf jede Itrag!
Wizard Mode
Normal Mode
         
Offene TAGs:   alle TAGs schliessen
Name:
eMail:
ICQ:
Homepage-URL:
Wohnort:


 Zurück zur Homepage  [ 1 2 3 | » ] [22] 
Gabrielli Thomas Thun schrieb am 28-09-2003, 14:46:14:
Ciao Burri,

Vor langem Sleephan ich en Pulli und Foti vo de Feldi Schuel übercho, han aber nie es vo dir erbittets Feedback geh. Mach ich jetzt:

Luci, häsch also cool gmacht. Ich bin jo kein Compi Spezialischt und chan mir dorum nöd vorstelle wieviel Zit du i das investiert häsch, aber es muess unglaublich viel gsi si. Ich wett dir emol zerscht uf dem Weg DANKE! säge!

DPulli Farb, isch nöd eso schlecht... ich mein easy... Die zwei CDs sind au super glunge, wobi ich mit de Film CD mega müeh gha han. Ich hans sie nöd chöne starte bis ich en neus Notbook kauft han.

So das isch mis Feedback gsi, ich hoffe es goht dir guet...

Bis es andersmol.

Gruess GabrielliWink
 
Chrigi Züri schrieb am 24-05-2003, 19:58:23:
Hallo Lucas!
Sit langem hani's mal wider uf Dini HP gschafft. Guet, häsch dä speicherfrässendi Hintergrund nüme überall drinn - jetzt fägt's chli schnäller! Wink Wo häsch das coole Foti vo Dir uf de Zaubersiite mache lah? Gseht sehr guet us!
En liebe Gruess us Höngg
dä ChrigiÄTreding.com
 
Jacqueline De hei schrieb am 09-08-2002, 21:32:40:
Ich liebe Dich Wub !!! Du bisch mis absolute Wub !!! Meingisch machsch mi aber au recht Fear , Mad und Sad aber im grosse und ganze Wink - Wub ich dich mega fest!!! Du hesch eso es Wub -igsLaugh !!! Und wenn du Happyund Cool
( Wink ) hesch, gsehsch au uh herzig us Wacko , Mr. Green !!! Wink Jetzt wünsch ich dir en agnehme Sleep und säge Wink

Ich Wub Dich!!!
WubWubWub und ToungeToungeTounge
 
Michael Schaffner Z-Town schrieb am 01-08-2002, 12:18:03:
Guete Morge!
Hani mir doch tänkt, dass si ä Homepage händ - eifach mal "Lucas Burri" und Homepage in Google iitippt u scho bini druf xi! Geniali Sach! Gratulation! Ich hoff, dInspektion isch geschter no guet gange u dass hüt all am halbi 2 heichönd...
Mer gseht sich hoffetli wider mal!
Liebe Gruess, Ex-Rekr Schaffner Michael Cool
 
zürbi schrieb am 31-07-2002, 18:34:39:
LaughMr. GreenCoolWinkWub
 
zürbi diheime schrieb am 31-07-2002, 18:30:42:
guguseli da isch de chli furzWacko
 
zürbi diheime schrieb am 30-07-2002, 12:51:30:
guguseli ja da isch de zürbi und i ha mi nume mal wele meldeWink
 
Chrigi schrieb am 06-07-2002, 19:37:13:
uups, Tippfähler!:"HiSpeed" & "MOTIVIERE" sötti das heisse! Naja, so chunnt's, wänn's schnäller dänkt wie schriibt...Wink
 
Chrigi Züri schrieb am 06-07-2002, 19:31:59:
Hallo Burri!
Mässi für de Link (de Banner gseht mer zwar nonig, aber das chunnt bestimmt no...Wink ). Dini Siitene da sind ja rächt farbig worde. Isch guet, han ich mich i dä Redi z'Bremgarte emal zum'ne Hispped-Aschluss mitib^viere lah! Smile

En liebe Gruess vo dä Zürischnure!
dä Chrigi
 
 [ 1 2 3 | » ] [22] Zurück zur Homepage 

gb2003.de © 2000 - 2016 AKUD&Co Verlagsgesellschaft mbH

Wir weisen ausdrücklich daraufhin, dass die Beiträge die Meinungen der Teilnehmer widerspiegeln und nicht die des Betreibers oder Systemanbieters. Dass Teilnehmer eigene bzw. kontroverse Standpunkte zu verschiedenen Themen haben, entspricht der Zielsetzung diese Internetangebotes. Die Veröffentlichung von Beiträgen der Teilnehmer bzw. das nicht Entfernen von Beiträgen bedeutet nicht, dass sich die Betreiber dieses Internetangebotes die Meinung zu eigen machen. Wir prüfen, ob Beiträge strafrechtlich- oder jugendschutzrelevant sein könnten und speichern hierbei die IP-Adresse des Verfassers. Trifft dies nicht zu, steht es im Belieben jedes Webmasters bzw. Teilnehmers dieses Internetangebotes, sich eine persönliche Meinung über die veröffentlichten Beiträge zu bilden. Bei diesem Internetangebot handelt es sich um einen Markt der Meinungen. Mit dem erstellen eines Beitrages stimmt der Teilnehmer zu, dass eingegebene Daten gespeichert und angezeigt werden.

Bei einem Eintrag oder beim lesen von Beiträgen, stimmen Sie unserer Datenschutzerklärung zu.

Um die Werbung auszublenden, schliessen Sie bitte ein Abonnement in Ihrem Gästebuch Manager ab.