Mis Gäschtebuech

Han mal wieder e neuis Gäschtebuech, wills alte immer chli gsunne het! Schrib au drii!!
Wizard Mode
Normal Mode
         
Offene TAGs:   alle TAGs schliessen
Name:
eMail:
ICQ:
Homepage-URL:
Wohnort:


 Zurück zur Homepage  [ 1 2 3 | » ] [27] 
Lidia Dübendorf schrieb am 04-04-2002, 22:29:08:
Hola Desi

Habe dein website mal durchgeschaut und muss sagen, respekt. Die SMS finde ich zu schiessen, einfach toll. Chloote Flyers sehr professionnel und Film, na ja ehrlich? Haut mich nicht ganz von den Socken, glaube da kann man mehr machen. Der Rest muss ich mir noch genauer anschauen. Also halt die Ohren steif und tu nichts was ich auch nicht machen würde.
Grüessli Lidia
 
Marc D. schrieb am 04-04-2002, 21:37:37:
Sali Dési,
Dini Homepage isch voll fett!
Wär no geil wänn äs paar lässigi Pics würdsch ine tue.
Grüessli Marc Smile HDMFG *kiss*
 
leo volki schrieb am 02-04-2002, 20:49:33:
hey des!!
dini page isch voll sexy!!Smile het nöd besser chöne werde. ehrlich!! ich find sie mega cool. hey gäll du weisch ja wenn irgend es problem hesch denn chasch immer zu mir cho, ussert wenn dich djugos afiged. das muesch den sälber lösi uf blaui auge hani kei bock.Mad aber für de rescht bini immer da!Smile hdumfg kiss leo
 
dave schrieb am 22-03-2002, 22:44:56:
Hoi Dés

gats där wiedär bessärSmile? oder nonig so gutMad?
Häsch hüt jetzt galütät? und häsch dini lehrstell jetzt definitif? Wän meusch go dä lehrfärtrag undärschribä? hdmfg Kiss Smile
 
vera seuzach schrieb am 17-03-2002, 11:54:01:
hey desi, das isch e mega geili page!!! mäld dich doch wieder mal bi mier! wür mi mega freue! chömed ihr au in pk a? mier händ ois jedefalls det agmäldet, und s wär mega edel wänn mier ois wieder würded gseh, unds wieder so geil händ wie im gk!!! es grüessli no all gk-häslis!!! wünsch der no en meeegaa schöne tag und gnüss s läbä... es lohnt sich! Wink grüässli vera
 
Videorekorder schrieb am 10-03-2002, 14:00:48:
Hey du! Du glaubsch nöd was passiert isch! Het mi doch so eini usenander gno und so en Film(Save the last dance) usegno...und den het sie no so öpis schwafflet sie nämi ihn am Mäntig mit i d'SChuel..und ich? Ich chume eifach kei entschädigung defür über? Frächheit..mich ruet mer jetzt eifach weg! Grüessli Videorekorder!
 
Vale Dübi schrieb am 07-03-2002, 22:07:45:
Hola bonita! Du, muen scho sägä, dini Hompage isch no rächt guet! Ehrlich! Isch voll pauschal! Du, ich mäld mich mal bi dier, wenn mer wieder mal öppis abmachä chönd, ok strunz?! Smile Ja du, schön, dass du mich bi dinernä Kollegä au erwähnt häsch, fühl mich geehrt! *g* Also du hübschi, machs guet ich sött langsam is Bett cho, muen morn früä usä! Gib alles und sii sozial! Smile

BIG KISS 4 YOU! Vale
 
nervesägi! schrieb am 06-03-2002, 21:39:48:
Hoi Dés! Zerscht mal sorry wegem Film! Ich weiss, dass du jetzt chli sauer bisch!Aber ich muess luege, er muess eifach ussecho!Und 30Stutz chan i jetzt nöd eifach abgeh und will i au nid! Weisch chasch mer glaube es schisst mi au mega a, dass das grad bi dir passiert isch! All Malheurs passieret bi mir bi Mänche o i mega gern han..weiss au nöd! Also en Film chan euis au nöd träneSmile Lüt doch mal a wenn d'magsch...Cu dini NervesägiSmile
 
anonym eigene welt schrieb am 06-03-2002, 13:07:15:
hey!
wa han der gmacht das du mich immer a motzisch?! so wie voher am tisch!du hesch so tah als het der grad voher schlampe oder so gseit..i weiss nid öb ichs wieder mal richtig luschtig mit dir chan ha..du hesch di i de letzte ziit MEGA veränderet und das macht mi unsicher...nja wird halt jetz chli abstand näh..will es schisst mi ah wen du mich IMMER a motzisch...
grüessli du weisch scho wer!
 
 [ 1 2 3 | » ] [27] Zurück zur Homepage 

gb2003.de © 2000 - 2016 AKUD&Co Verlagsgesellschaft mbH

Wir weisen ausdrücklich daraufhin, dass die Beiträge die Meinungen der Teilnehmer widerspiegeln und nicht die des Betreibers oder Systemanbieters. Dass Teilnehmer eigene bzw. kontroverse Standpunkte zu verschiedenen Themen haben, entspricht der Zielsetzung diese Internetangebotes. Die Veröffentlichung von Beiträgen der Teilnehmer bzw. das nicht Entfernen von Beiträgen bedeutet nicht, dass sich die Betreiber dieses Internetangebotes die Meinung zu eigen machen. Wir prüfen, ob Beiträge strafrechtlich- oder jugendschutzrelevant sein könnten und speichern hierbei die IP-Adresse des Verfassers. Trifft dies nicht zu, steht es im Belieben jedes Webmasters bzw. Teilnehmers dieses Internetangebotes, sich eine persönliche Meinung über die veröffentlichten Beiträge zu bilden. Bei diesem Internetangebot handelt es sich um einen Markt der Meinungen. Mit dem erstellen eines Beitrages stimmt der Teilnehmer zu, dass eingegebene Daten gespeichert und angezeigt werden.

Bei einem Eintrag oder beim lesen von Beiträgen, stimmen Sie unserer Datenschutzerklärung zu.

Um die Werbung auszublenden, schliessen Sie bitte ein Abonnement in Ihrem Gästebuch Manager ab.