Gästebuch von Full

Hallo ich begrüße euch /Sie in meinem Gästebuch schreibt mal was rein würde mich freuen.

Andreas Bischofswiesen schrieb am 10-04-2001, 15:57:47:
Servas Oida,
guad daßd mit deina Freindin nimma zam bist, de is ja vui z´schod für di, wos ma da so ausm Gästebuach dalesen ko und wos ma so hört, muaßdas ja wida ganz sche gracha lossn. Naja, selber schuid. Sche bläd, de laffa lossn.
bis im viva moi wida...

Anke Halle schrieb am 13-03-2001, 09:35:33:
Na Du super toller Typ
Habe aber was anderes über Dich gehört.
Türk hat sich kaputt gelacht.
War nur quatsch,tolle Site.
Tschüß Anke

Oliver Rosenheim schrieb am 12-03-2001, 13:28:55:
Hallo Du

Fr schrieb am 13-02-2001, 18:39:52:
Na Du Sau hast es ja der Alten ganz schön besorgt.Wenn kommst den wieder in's Viva vieleicht ist die Andere auch da die mag es auch ganz scharf Du geiler Bock

F schrieb am 13-02-2001, 18:39:30: