Willkommen auf meinem Gästebuch

Willkommen auf meinem Gästebuch, ich hoffe ihr hinterlasst mir eine Nachricht ;o)#0D#0A#0D#0A~~~Greetings~Benni~~~

Normalerweise bessermacher simking schrieb am 19-03-2002, 11:23:24:
Du bisch an ganz an schiacher fanatler. Harr, iatz muass i schauen, dass i mei Homepage aufn mynetmaker draufgriag, lei weg dir du hund!!!!!!!! Wart lei!!! Des weart zwar a weil dauern aber mei. Und i woas gonz genau woher du de gifs hasch, du schiacher schwein. Du vorwegnehmer. Wart des weart an gscheiden Aufsatz über die geben!!!! (Irgendwann) Nana aber brav gmacht, und i konns lei wiederholen, du schiacher FANATLER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Benni Landeck schrieb am 29-12-2001, 02:08:03:
Hi Leute...

Smile Danke das ihr auf meiner HP vorbeigeschaut habt, wünsche noch viel Spass Benni Wink