Name:
eMail:
ICQ:
Homepage-URL:
Wohnort:


 Zurück zur Homepage  [ 1 2 3 | » ] [22] 
blüemli schrieb am 08-04-2004, 13:12:54:
liebschti corinne
bald sind oschtere! hoffe es hed nach öisere reis uf meran, an gardasee und uf venedig en nöie iitrag uf dinere page - mit vill coole föteli wo mir bi öisne erläbnis über die oschtere gmacht hend! ich fröi mi riisig druf.
ferie, mir chömed!
vill vill ganz ganz liebi grüess
@)-8--
 
Käthy Spinner Affoltern schrieb am 03-06-2003, 21:58:11:
Hoi Corinne! Dä Philipp hät mich jetzt grag uf Dini Homepage entfüert. Toll gsehts us bi Dir, super! Es isch ebä sonä Sach mit enere Mueter wo wot ä eigeti Homepage mache... Aber mir sind dra und es macht Spass. Liebi Grüess Käthy
 
thüler schrieb am 15-01-2003, 12:28:58:
hey sali corinne. ich bin grad am schaffe und han wieder mal chli müesse surfe.. gahts der guet? chömmer mal öpis abmache, au weg de plattene? ich hätis drum gern wieder. han nach de prüefige am 25.1 sicher meh ziit zum chli uflegge. meld dich doch mal-privat-mis natel isch tot (01 760 52 88) wer no lieb. Es guets neus nachträglich no und en liebe gruess

chris
 
Edith altendorf schrieb am 29-11-2002, 10:22:59:
Hoi Stella!
Han grad e Freischtund und chan chli Ziit verbröösmele.
Hoffe du chunsch vorwärts mit dim Huus! Fröi mi uf hüt abig, wenn mer öis denn tatsächlich gsehnd, bin äbe scho chli ab vom Schuss da ännet em Hirzel..
Hmm und wenn chunts äntli ga schneie, denn chömmer ga Snöbe!
Juhu!
Bin sch voller Vorfreud.
liebi Grüess

@-8--

ps: Fänds cool wenn dini Föteli-page mal würsch aktualisiere, aber äbe, verschtahs scho, das brucht ja au Ziit und die isch ja meischtens Mangelwaar.
*schmatz*
 
DJ SUBZERO Buchs/ ZH schrieb am 29-10-2002, 12:17:01:
Hallo Sterndli!
Vielen Dank für Deinen Eintrag ins Gästebuch. Es würde mich natürlich auch freuen, wieder einmal mit Dir hinter den Turntables zu stehen.
Wünsche Dir auf jedenfall viel Erfolg für die Zukunft...und wer weis, vielleicht sehen wir uns ja mal Smile!
Gruss Simon
 
Little sister diana schrieb am 20-10-2002, 00:51:55:
hoi corinne,da in chlote chamer gratis surfe,ha luscht gha öpis dri z schribe! Und übrigens würi d föteli mal erneuere...sind peinlichi föteli wo gar nüm so ganz stimmet!
 
pascual schrieb am 17-09-2002, 12:50:43:
hi, corrine is pascual just cheking the page and leiving you a message to say hello, jajaj bye
 
Annelies Belgium schrieb am 11-09-2002, 20:41:32:
Hey it's me the belgian girl from england. I have my pictures, you're on some of them, do you want me to send hem to you? I miss you because i had a lot of fun with you , bye annelies
 
corinne Poole, Great Britain schrieb am 30-08-2002, 11:20:56:
tuet mer leid, waenn uf minere hp im momaent noed vill passiert, aber bin in aengland... sobald i zrugg bin gits wider pictures

greetings to all

corinne
 
stefan WIEN schrieb am 08-05-2002, 17:25:48:
ENdlich mal eine andere gestaltung der Hauptbuttons und ich wünsche dir noch sehr viele GB - Einträge!!
 
 [ 1 2 3 | » ] [22] Zurück zur Homepage 

gb2003.de © 2000 - 2016 AKUD&Co Verlagsgesellschaft mbH

Wir weisen ausdrücklich daraufhin, dass die Beiträge die Meinungen der Teilnehmer widerspiegeln und nicht die des Betreibers oder Systemanbieters. Dass Teilnehmer eigene bzw. kontroverse Standpunkte zu verschiedenen Themen haben, entspricht der Zielsetzung diese Internetangebotes. Die Veröffentlichung von Beiträgen der Teilnehmer bzw. das nicht Entfernen von Beiträgen bedeutet nicht, dass sich die Betreiber dieses Internetangebotes die Meinung zu eigen machen. Wir prüfen, ob Beiträge strafrechtlich- oder jugendschutzrelevant sein könnten und speichern hierbei die IP-Adresse des Verfassers. Trifft dies nicht zu, steht es im Belieben jedes Webmasters bzw. Teilnehmers dieses Internetangebotes, sich eine persönliche Meinung über die veröffentlichten Beiträge zu bilden. Bei diesem Internetangebot handelt es sich um einen Markt der Meinungen. Mit dem erstellen eines Beitrages stimmt der Teilnehmer zu, dass eingegebene Daten gespeichert und angezeigt werden.

Bei einem Eintrag oder beim lesen von Beiträgen, stimmen Sie unserer Datenschutzerklärung zu.

Um die Werbung auszublenden, schliessen Sie bitte ein Abonnement in Ihrem Gästebuch Manager ab.