Sandra Kriessern schrieb am 30-11-2001, 19:48:13:
hey baumi... Smile

wia gots aso all??? häsch es guat??? da kai hät mer dini adressa gseit und jetzt hani denkt i gang gad amol go luaga...super dia fotana vom konflager... :-K also a liabs grüessli vo da sandra Smile

Silke Deutschland schrieb am 30-11-2001, 19:45:48:
Hallo,
vielen Dank für Deinen Eintrag in unser Gästebuch. Deine HP finden wir auch recht gut. Dein Hund is ja ein ganz flotter. Du kommst aus der Schweiz? Das man diese Sprache so verständlich schreiben kann, wußt ich bislang noch gar nicht. Wie bist Du auf unsre Seite gekommen?Silke + Martin

Felix Gut schrieb am 30-11-2001, 19:43:49:
Danke dass d'Photi vo mir uf dini Homepage tue hesch. Sie isch voll schief! Geili HP! Kuss dim Hund vo mir, Felix

caro schrieb am 30-11-2001, 19:42:03:
hey du!

jo jo isch vou di easy sitä!!isch no rächt!
git schlimmers aber o bessers....!Smile)
sind jo noni vil lüüt da inna gsi,hä!!?? Smile)
naja, päch gsi!
würd mi!!*gg* Smile) nai nai, scho rächt!Smile)