das r-m-wolf.com gästebuch

Erwin Abel Kiberg schrieb am 10-12-2001, 07:39:39:
Hallo Rüdiger,
i dank schee fir Dain Aidrag enn mai Kiberger Gäschdebuach ond gradulier Dir zo Dainer neia Haumpeitsch.
Mach no weidr so.

Enn scheena Gruass vom Erwin

Shorty Backnang schrieb am 13-11-2001, 14:10:56:
Moin, Rüdi,

keep on bäschdleng.

Gruß,

Shorty

Gunda Kynde die Riesenpigmäe Henterzeckabachweiler schrieb am 07-11-2001, 11:25:09:
Was zom Henger isch HTML?????

Des Eigangsfläsch verspricht ja jede Menge, die Haumpaitsch sodt bloss no so schnell wie meglich mit Lebä gfillt werda. Ansonschtn is an netta Rahma mit dene Bildla - sieht saubr aus.

Weiber so
Griassl
Fritz Kächäle - Freizeitmotzer ond Hobbydommschwätzer

rmw2 schrieb am 07-11-2001, 05:24:09:
Hallo rmw!
Gute Seite! BIst ja ein richtiger Freak!!!

Grüle rmw2

r.m.wolf bk schrieb am 06-11-2001, 05:55:48:
so liebe menschlein jetzt kann es auch mit dem gästebuch losgehen. viel spass und ich freue mich auf anregungen eurerseits.
r.m.wolf