gästebuch

[ ] [6]
Flo(17) Wien schrieb am 07-01-2002, 17:33:51:
Hab mir gerade deine homepage angeschaut. Keine Ahnung warum aber ich hab die adresse wo stehen gehabt. Deine Homepage is ganz ok aber schade das kein foto von dir dabei is.servaz flo

Flo(17) Wien schrieb am 07-01-2002, 17:32:36:

ALexander Velden schrieb am 29-12-2001, 21:19:03:
Hallo Christin ich bin zufällig über deine page gestossn !! SChreib mir mal eine E-mail würd mich sehr freuen !! Bussi dei Alex

Sale und Keks schrieb am 21-12-2001, 10:08:05:
Hi Heine wie gehts da denn? Sicha guat oba unta da Wochn niet ga weil do miasma uns in Drauhofen tot putzen *gg* ! Di Babsy hot gsogt i soll da ausrichten des du nit zviel mitn Werner uma schmusen sollst !!! Ans is jo guat an der schual des ma reiten gehn ga ?!? Busale Wia homa die lieb dei sale und dei Keks

susanne Pusarnitz schrieb am 30-09-2001, 17:31:17:
Hi!
Einer der ersten Einträge ins neue Gästebuch!
Gruß,
Wink

chris schrieb am 30-09-2001, 14:36:08:
so bitte jetzt immer in diese gästebuch eure einträge schreiben.mfg,lifestylerin Smile

[ ] [6]