[ ] [3]
EI-GM 154 schrieb am 18-11-2001, 15:27:40:
Moin moin Hiasl wie gehts! Its han die grindigen Audi`s immer no drin da Schbegger hod doch scho gschriem du söschd das raus dua weischt mit dene koin Bluamatopf net gwinnen kannst!

Schbegger schrieb am 24-10-2001, 20:15:23:
Habe die Ehre Hutter,niem doch die audi raus die will doch keiner sehen.Aber du könntest ein paar colle VW rein tun,und mach die Tittenbilder in die mitte das man sie besser sieht.

Fred schrieb am 21-09-2001, 19:16:04:
Habe die Ehre Leffduddi! Coole Seitn owa warum hast du da wieder bloss die langweiligen Tittenbilder rein die wost mir eh scho geschickt hast und warum alle bloss links und nix in da Mitte!
So jetz host dein verschissener Gästebucheintrag!!

Kommentar:
He du lefdudi wos mogstn überhapt mit deim grinign R4?????
Bring mir a bor fotos vorbei!!!!!!!

[ ] [3]